loading...
پاتوق2نی
فيس بوك ما

جهت مشاهده ی بهتر سایت از مرورگر های زیر استفاده کنید


نظر یادتون نره مشکلات مارا بگویید

 

    

 






خواهش ميكنم بيج مارا لايك كن



نوشته ها و عكس هاي خنده دار 


بر روی عکس زیر کلیک کنید تا به پیج ما منتقل شوید

admin بازدید : 481 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

 

شماره دوست دخترمو تو گوشیم سیو کردم irancell تا وقتی اس میده کسی نفهمه یه روز بابام گوشیمی اورده میده دستم میگه بیا ایرانسل داره زنگ میزنه بهت !

 

کاش دختر بودم واسم خواستگار می اومد!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد من میگفتم : شمااومدين منو بگيرين؟
اونام می گفتن : بلــــــــــــه!
بعد منم میدویدم و داد میزدم:
اگه میتونین منوبگيرين ... اگه میتونین منوبگيرين!
... خلاصه همینجوری تا شب بازی می كرديم !:))))))

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

دختره استاتوس زده...
پسرا توجه كنيد همتون دارين تك تك ريمو ميشيد
By all (:
458 تا لايك خورده..
تعداد كثيري كامنت گذاشته بودن كه چرا چي شده?
بقيه كامنت ها خيلي خاك بر سري بود نميشه اينجا گذاشت..
من كامنت گذاشتم
باي..
بعد چند دقيقه ديدم لينك منو گذاشته رو والش و زده اين كصافط رو هم بلاك كنيد هم ريپورت..
از اولشم معلوم بود ادم بي شعوريه.

 

 

نمیدونم چرا ولی طی یه فرایند عجیبی وقتی برامون مهمون میاد صدای مامانم عوض میشه
:|

 

یکی از فانتزیام همیشه این بود تو سیستم عامل ویندوز
یک مشکلی پیدا کنم بفرستم براشون
بعد بیل گیبس زنگ بزنه بگه مهندس لطفا بیا امریکا تو مجموعه من

دخترمم میدم بهت کنیزت باشه تا آخرررر عمرش خونه ماشین پول همه چی میدم بهت........
بعد یک دقیقه سکوت بگم دلم میخواد.........
اما من متعلق به این مردم!!!!
:))

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم ایرانی کدام است؟
    نظر شما درمورد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 728
  • بازدید کلی : 23,177
  • کدهای اختصاصی
    Google Pagerank, SEO tools PageRank