loading...
پاتوق2نی
فيس بوك ما

جهت مشاهده ی بهتر سایت از مرورگر های زیر استفاده کنید


نظر یادتون نره مشکلات مارا بگویید

 

    

 






خواهش ميكنم بيج مارا لايك كن



نوشته ها و عكس هاي خنده دار 


بر روی عکس زیر کلیک کنید تا به پیج ما منتقل شوید

admin بازدید : 135 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

داشتم برای امتحان دانشگاه ، تو خونه تقلب مینوشتم ، خواهرم به مامانم به شوخی گفت : ببین داره چیکار میکنه ؟؟ تقلب مینویسه ...!!!!مامانم موند چی بگه،اومد تقلبو پاره کردو گفت : ماتو این خونه نماز میخونیم......!!  :|

 

***

 

دختــره 13 سالشه استاتوس گذاشته خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای کس دیگس............

 .

 .

 .

 .

 .

 .

 

 من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید راه پیدا کردن به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم.

 

***

یه اتفاق وحشتناك!!!

ديروز داشتم بازي ميكردم كه يه دفعه ديدم آلتم از جا كنده شد...!

خيلي ترسيده بودم ؛ دست و پام رو گم كرده بودم ؛ واقعا دردناك بود...
آخه بدون آلت چيكار ميتونستم بكنم؟؟!
هركاري از دستم بر ميومد انجام دادم كه يه طوري بچسبونمش سرجاش؛ ولي نشد!!

گيج شده بودم ؛ همينطور كه داشتم بهش ور ميرفتم ؛ يهو با ديدن چيزي شگفت زده شدم!

.

.

.

.

.

.

.

.

يه آلت ديگه!!

ديدم يه آلت ديگه دارم!

خيلي خوشحال شدم و خدا رو شكر كردم كه معمولا روي كيبورد دوتا آلت (Alt) نصب ميكنن!!!!!

 

***

فارسی: دوستت دارم.


انگلیسی: آی لاو یو.


فرانسه: ژ تم.


اسپانیول: ته آم.


ایتالیایی: تی آم.


آلمانی: ایش لیبه دیش.
.
..
.
.
.
.
..
.
..

..
.
دخترونه: بولولو گوجی موجی بوچ بوچ

 

***

یک سئوالی داشتم مامان شما هم از قسمت فر اجاق گاز به جای انباری استفاده می کنه ؟ :))

 

 

دوستان شب همگی بخیر !‌!‌!‌!‌!

 

آدرس پیج ما در فیس بوک:

www.facebook.com/asan.vazi.darim

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پرطرفدارترین تیم ایرانی کدام است؟
    نظر شما درمورد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 23,136
  • کدهای اختصاصی
    Google Pagerank, SEO tools PageRank